VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Patnáctiletý Břeclavan si vzal do školy triko s norským teroristou

AKTUALIZOVÁNO

Patnáctiletý chlapec přišel do školy s podobiznou vraha Breivika na prsou

Břeclav –  Patnáctiletý chlapec z Břeclavi si do výuky vzal tričko s norským teroristou Breivikem. Trest však hrozí muži, který mu oděv prodal.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 39 PŘÍSPĚVKŮ

To je výsledek hry na humanismus za 20 let.
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Z učitelů jste udělali blbce, kteří nemohou již vůbec nic - jen držet pusu a nechat si kálet na hlavu od děcek. Došlo k úplné devastaci učitelského povolání a úlohy školy. Škoda facky, která padne mimo! Ještě nám tady schází ty "americké vzory", kdy děti se zbraní střílejí kolem.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: To je výsledek hry na humanismus za 20 let.
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Souhlas na milion procent. Ne nadarmo se rika: Ohybaj mna mamko, dokad su ja Janko, neohnes mna mamo, az ja budu Jano. Pevna ruka ucitele by mela vladnout i ve skolach, zvlaste kdyz vidime jaka ta dnesni mladez je a jak se chova. Kdo na tom ma vinu?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: To je výsledek hry na humanismus za 20 let.
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
zvlaste kdyz vidime jaka ta dnesni mladez je a jak se chova.' ... dnešní mládeš hm.. hážeš všechny do jednoho pytle... taky neříkám že všichni dospělí sou masový vrazi.. trapas
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: To je výsledek hry na humanismus za 20 let.
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Danny, vůbec si nemyslím, že dnešní mládež je horší jako dříve. Taky si nemyslím, že za výchovu odpovídá škola, ale plně rodiče. Děti jsou takové,jak je jejich rodiče vychovali a umí to co je učitelé naučili! Musím říci, že mám perfektní děti a vážím si toho, co je učitelé naučili. Svých dětí si moc vážím, což každý nemůže říci. Možná jsme měli jiné vzory a pionýrské šátky na krku, místo reklamních triček, ale určitě to v nás nezanechalo nic škodlivého. Učitel byl velmi vážený člověk! Dneska, po všech stránkách, bojuje o svoji holou existenci.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: To je výsledek hry na humanismus za 20 let.
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
Pan Damborský: Souhlasím, já netvrdím, že někteří se nechovají opravdu otřesně, ale to slovo někteří je docela důležité, potom když si jdete na internet přečíst něco nového a všude slyšíte jak jsou dneska děcka zkažený a vy mezi ně patříte tak to člověka opravdu potěší. ... Jenom že to si někdo neuvědomuje. Co se týče učitelů, jak je možné, že některé učitele mají rádi i ty děcka co jsou někdy na facku a některé učitelé nemají rádi ani ti nejslušnější žáci? ... Někdy opravdu není divu, že učitel bojuje o existenci když se snaží vládnout pevnou rukou místo všechny děcka zaujmout, pobavit a jednou za čas jim třeba dovolit film. :P Divili byste se, ale opravdu funguje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: To je výsledek hry na humanismus za 20 let.
Nezaregistrový uživatel 13.12.2012 reagovat
Danny i já jsem měl takové učitele. Když někomu není z hůry dáno ani na pedagog. fakultě nekoupí. Díky za odpověď.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: To je výsledek hry na humanismus za 20 let.
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Máte pravdu, Bety. Ani ti klokani už nejsou to, co dřív.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: To je výsledek hry na humanismus za 20 let.
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Ano, plně souhlasím. Rád si zavzpomínám, na tu svobodu před dvaadvaceti lety, na sovětské vzory, na Pavlíka Morozova, Čuka a Geka, kantoři učili děti jak to doopravdy bylo, moderní medicínu, oba obchody plné, rozjásané pionýry, šťastné lidi, hledící k světlým zítřkům, příjemné a ohleduplné příslušníky veřejné bezpečnosti, melodické populární písně, vánoční kolekce, které pro nás vydobyli odborářští soudruzi a další a další vymoženosti socialismu. Škoda, už se ty zlaté časy asi nevrátí. My pamětníci, můžeme jen nostalgicky vzpomínat. Nejhorší je frustrace a pocit bezmoci nad tím, jak nás ten kapitalismus pohltil. Držím palce v úsilí hlásat pravdu, sepisovat a dokumentovat zlo a nepořádky v našem krásném městě.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: To je výsledek hry na humanismus za 20 let.
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
:-))))))))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: To je výsledek hry na humanismus za 20 let.
Nezaregistrový uživatel 13.12.2012 reagovat
Z nás se dělají blbci pořád už jsme si na to zvykli, ale já ne.... Musíme se nechat šikanovat od žáků rodičů politických špiček a všem to přijde naprosto normální....Nechápu to....Kdy se něco změní...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
!!!!!!
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Ja nevim jestli vam to vsem doslo ale Breivik nenese celou vinu, tu nejvetsi cast viny za to co udelal Breivik nesou vlady jednotlivych zemi,ktere si do svych zemi pousti neuveritelne mnozstvi pologramotnych imigrantu(predevsim z pakistanu,bangladese,somalska,sudanu apod.) a to vam garantuju ze tady tihle se chovaji jeste hur nez nasi "imigranti".Zkuste se projit po Saint Denis(cast Parize),Marseille,vychodnim Londyne,Lutonu,Leicesteru,Bruselu,Rotterdamu,Berline,Mnichove atd. a sami poznate jak se budete citit za 10,20 let az nas budou svym poctem prevysovat...!!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
škoda
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
noo škoda ja si ho chtěl koupit :) ale radsi sem si vybral tričko s napisem caviar,bukkake,fetus exitus snad me nahlasi škola na policajty :D takové pí.....klukovi meli dát ještě pochvalu z občanky
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
proč aféra s PČR?
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
>Toto rozhodně není důvod pro dělání další aféry. Kluk je mladý, úplně by možná stačil onene pohovor s učitelem, výchovným poradcem a ředitelem (nebo jak to bylo), možná anonymní oznámení na onen obchode, ale rozhodně to není na takovouhle aféru. >Po tolika kauzách a aférách, co se u nás v poslední době stali, bychom se raději měli nějak přejmenovat. Počítejte se mnou, co se v poslední době odehrálo: Kauza miniatury, aféra pornoherečka, mezistátní automobilová honička, aféra napadení, dohra aféry napadení, kauza neposlušná holka ve špitále (neposlouchala a spadla z postele), kauza hoby market. Jsme celé republice za šašky (pravda na parlament a vládu zdaleka nemáme). >Mohli bychom nějak počeštit Lundenburg (změna g v k), nebo jak je to na Müllerově mapě Luntenburg, nebo na název hradiště na pohansku, který byl Lovetingrad. (http://www.ontola.com/cs/jak-se-od-lundenburg-k-breclavi-prislo)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: proč aféra s PČR?
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
souhlasím, toto mohli učitelé řešit domluvou
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: proč aféra s PČR?
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
děkuju za názor...ono to totiž tak bylo přesně jak to říkáte řešilo se to jen s chlapcem a bylo to vyřešené žádný problém ale najednou to dal někdo do novin a televize...zmedializoval asi aby měl zajímavou zpráv
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Jsem toho názoru, že každý má právo nosit co chce, i kdyby tam měl mít na tričku hákový kříž. Co je škole do toho? Co je společnosti do toho? Mně by zase mohlo urážet spoustu věcí na vzhledu pracovníků školy a na tom, co škola propaguje/propagovala - konkrétně v případě Slovácké např. McDonalds, nadnárodní korporaci Unilever, chemické zubní pasty, předražené služby fotografa. To jsou mnohem závažnější věci než fotka blbce na tričku. Příště bude škola oznamovat i Che Guevaru na tričku? Srp a kladivo? Anarchistické áčko?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
Zuzana:Vaše xenofobické názory nikoho nezajímají.Co to je hákáč na tričku???Vy srovnáváte Mc donald s fašismem???to si děláte srandu.Lidi se můžou rozhodnout jestli si dají hambáč ale za druhé světové se židé nemohli rozhodnout jestli se půjdou sprchovat nebo jim pustí plyn!!!!Váš názor je žalovatelný!!!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
Vnucování McDonaldu a jiných svinstev školou z autoritativní pozice je mnohem horší než všechny symboly zla na tričku žáka. Kdy Vás moje "xenofobní" :D názory nezajímají, tak proč to čtete a ještě na mě reagujete? Že by nějaký Váš osobní problém? Tak mě za můj názor klidně žalujte! Už se těším.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
lidé se dělí na dva druhy na ty kteří něco dělají a na ty co kecají melou a škodí já se snažím patřit do té první skupiny.Mimochodem kdybych si na tričko dal Zuzana je nebetyčná kráva tak to by prošlo?mně jde o princip jestli mě chápete...neurážím jen se bavím o tom kde jsou hranice...nebo kdybych si dal na tričko všechny děti na vozíčku nemají právo na život to by bylo v pořádku???nevím jestli mě chápete jak to myslím ale tohle je přece špatně....mě nikdo nenutí jíst hamburgry nebo sýry nebo chipsy....ale někde musí být hranice co můžeme nebo nemůžeme propagovat a propagace fašismu rasismu a terorismu je podle mně trestná nejsem právník a nevím jestli vy ale podle mně to tak je...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
Ano, v pořádku je dát si na tričko cokoliv, protože to je Vaše věc. Klidně můžete provokovat, šokovat. Pokud to někoho uráží, tak je to jeho osobní problém. Vyrovnaná a moudrá osoba nemá důvod se rozčilovat. Za tričko by se nemělo trestně stíhat, ale maximálně by mělo dojít ke společenské sankci - např. negativní reakce lidí, odsouzení toho, že si někdo dělá legraci z citlivých témat. Co třeba toto? http://www.tshirthell.com/funny-shirts/santa-hates-jewish-kids http://shop.znk.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=97&category_id=17&option=com_virtuemart&Itemid=64 http://shop.znk.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=142&category_id=17&option=com_virtuemart&Itemid=64 Pokud by někdo vyzýval k násilí, tak to je někdo jiného, ale pokud má provokující tričko, tak zde není žádná společenská nebezpečnost. Pokud někdo tvrdí, že je, tak asi ještě žije v socíku, kdy také existovaly "závadové" názory.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 13.12.2012 reagovat
Honzo, kde se dá koupit to tričko, které zmiňujete ve svém příspěvku? Měl bych zájem. :)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 13.12.2012 reagovat
Ano přesně jste to vystihla. Portrét masového vraha Che Guevary a srp s kladivem jsou na stejné úrovni jako symboly, které zneužili nacisté (ať už jde o hinduistickou svastiku nebo severské runy). V našem kulturním prostředí jsou to symboly režimů, kvůli kterým zahynuly miliony lidí. Ať si každý nosí co chce, ale svědčí to o úrovni intelektu...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 13.12.2012 reagovat
nevím které z těch návrhů máte na mysli doufám že ne to s postiženými dětmi.A poslední reakce zajímalo by mně jestli by paní nebo slečna zuzana měla stejný nbázor kdyby půlka její rodiny zahynula ve fašistických koncentračních táborech, její otec byl deset let vězněn v komunistickém lágru nebo mezi těmi desítkami zastřelených dětí na ostrově byla její dcera nebo syn a tím končím....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 13.12.2012 reagovat
Na upřesnění - ne, to s těmi postiženými dětmi to opravdu nebylo, s handikapovanými velmi soucítím. Na váš poslední dotaz odpovědět neumím, neb je mi způsob myšlení paní Zuzany vzdálen na několik světelných let a přestože jsem měl několikrát tu pochybnou čest ji poslouchat osobně, jen mne to ujistilo o správnosti prvního dojmu z médií. Pokud považuje za "funny" nápis na tričku "Santa nenávidí židovské děti", tak by ji jistě podobně humorný připadal třeba "Založme rezervaci pro zelené pošuky". To má stejnou logiku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 14.12.2012 reagovat
Otázka je, proč někdo potřebuje prezentovat svůj názor v podobně nápisu na oblečení, ale prosím. Co by řekli lidé, jejichž předci byli zavražděni napoleonskými vojáky na to, že se tu každoročně ono vraždění zvesela přehrává? Co by řekl Boleslav na to, že se klaníme jeho bratru-jeho vrahovi? A tak dále. Triko je holt černý humor. A? Kolega má triko "Too stupid to understand science? Try religion!" No a co, žejo.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Kde je svoboda projevu?
Nezaregistrový uživatel 14.12.2012 reagovat
Já jsem někde psala, že to považuji za funny? Zkuste si znovu přečíst můj příspěvek. Já jsem se snažila poukázat na to, že existuje spousta sporných a provokujících triček. Kdo bude rozhodovat (mimochodem za NEMALÉ peníze daňových poplatníků), co je závadové a co ještě nikoliv? K Vašim náznakům, že byste se mnou nechtěl být kamarád, mohu říci totéž, co Jágr na slečnu Ornellu Štikovou: díky bohu! Nu a ještě dodám, že kdyby mě lidé Vašeho typu chválili, tak bych si řekla, že se mnou je něco v nepořádku ;)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Jaké jsme měli dětství?
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Jsme ti, kteří si v dětství vážili i té nejprimitivnější hračky a rodiče viděli buď při práci, nebo až pozdě večer; jsme ti, kteří nepoznali učení s rodiči a slovo učitel bylo pro ně něco svatého; jsme ti, kteří až později poznali co je to lednička, televize či automatická pračka; jsme ti, jejichž nejoblíbenější hračka byl ráfek z kola a kus klacku s kterým běhali po ulici; jsme ti, kterým stačil jeden tenisák, aby s ním celá ulice dětí hrála na zaháněnou; jsme ti, kterým stačil k jídlu pořádný krajíc chleba se sádlem a vylepšený cibulí či nějakou natí; jsme ti, u nichž prázdniny či dovolená znamenalo to, že mohli sbírat okurky, rajčata či hrách a tak si vydělat nějakou kačku; jsme ti, které křičící máma svolávala domů od vrat; jsme ti, kteří psali dopis na papír, a ne SMS; jsem ti, jejichž kamarádi nebyli online, ale na ulici; jsem ti, co nehráli hry po síti, ale na schovávanou. Naše dětství bylo LEPŠÍ!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jaké jsme měli dětství?
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Máte pravdu, my jsme byli tak chudí, že kdybych nebyl kluk, tak si nemám s čím hrát. A což takový Kopčem s Veverčákem. Ti neměli ani tužku....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jaké jsme měli dětství?
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
:-)))))))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jaké jsme měli dětství?
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Vase vzpominky me doslova zahraly u srdce. Presne takove detstvi a mladi jsem prozivala i ja. Rada na to vzpominam.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Jaké jsme měli dětství?
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
P. Damborský, některé vaše příměry ve mně vyvolaly dojem, že jste mládí prožil v době obrození... :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pro HB
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
V dnešním magickém datu 12. 12. 2012, po 22 letech naší reality, mně to taky tak připadá!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: 2 x Pro HB - to bylo obrození!
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
Dostal jsem takové blahopřeji! Nám všem, kterým je mezi 45. až 80. lety. Podle dnešních pravidel a zákazů bychom my, děti narozené v 30., 40., 50., 60. letech, neměli vůbec šanci přežít. Naše postýlky byly malované barvou, která obsahovala olovo. Neměli jsme žádné pro děti bezpečné flaštičky na medicínu. Žádné pojistky na dveře a okna, a když jsme jeli na kole/koloběžce, neměli jsme helmy. Pili jsme obyčejnou vodu z hadice a ne z lahví. Jedli jsme chleba se sádlem, pili limonády s cukrem a nebyli jsme obézní, protože jsme pořád lítali někde venku. Z jedné flašky nás obvykle pilo několik, ale všichni jsme to ve zdraví přežili. Několik hodin jsme se mořili a stavěli káry ze starých nepotřebných věcí, jezdili jsme z kopce, jen abychom pak přišli na to, že jsme zapomněli na brzdu. Teprve po několika přistáních v pangejtu jsme ji přimontovali. Brzy ráno jsme si šli ven hrát a přišli jsme domů, teprve až se venku rozsvítily lampy. Rodiče si užili pěkné nervy, ale mobily neexistovaly, takže nebylo kam volat. Neměli jsme žádné Playstation, Nintendo eller X-box - vlastně ani televizní hry, žádných 99 televizních kanálů, žádný surround-sound, počítače, chatrooms a internet. Měli jsme kamarády, byli jsme venku a vyhledali jsme si je!! Spadli jsme ze stromu, řízli se, zlomili si ruku či nohu, vyrazili si zuby, ale nikdo kvůli těm úrazům nebyl žalován. Byly to úrazy a nikdo nenesl vinu - jen my! Prali jsme se, měli jsme modřiny, ale naučili jsme se to překousnout. Našli jsme si hry s tenisáky, s klacky a jedli jsme i trávu (hlavně šťovík). I když nás druzí varovali, nikdy jsme si nevypíchli oko. Posledních 50 let bylo explozí nových nápadů. My jsme měli volnost i odpovědnost - naučili jsme se chovat a poradit si. Blahopřeji!!! Pošli tento dopis každému, kdo zažil toto velké štěstí a žil jako dítě!!! I Ty jsi jedno z nich :o).
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
a co triko s Havlem?
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
to by nebylo trestné? havel "zabil" víc lidí než jeden Breivik.Jen si vzpomenme na amnestii a na zrušení trestu smrti,toto je práce chrchly.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Vina je jinde
Nezaregistrový uživatel 11.12.2012 reagovat
Čemu se divíme , když jsou oslavováni Mašínové? V žádném případě z toho učitelé neměli udělat takovou aféru . Určitě by stačila důrazná domluva . Ovšem je možné , že šlo o žáka , se kterým si pedagogové nevěděli rady a který měl další kázeňské problémy .
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
děti jako rukojmí senzace
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
Školačka natáčející porno, nezletilý jako lhář v kauze údajného napadení, školák s blbým tričkem... To vše v hlavních zprávách, Břeclav na titulních stránkách... Jen mediální hon bez jediné zmínky, co, kdo a proč k tomu ty děti vede...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: děti jako rukojmí senzace
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
....nic povzbudivého, bohužel, ale obávám se, že máte pravdu.....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Objektivni hodnoceni situace v Breclavi
Nezaregistrový uživatel 12.12.2012 reagovat
http://paragraphos.pecina.cz/2012/12/horrorcore-znovu-k-soudu-aneb-reznik-v.html
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT