Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Ilustrační foto
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři je památkově chráněná. Část slouží pro bydlení. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908. Pravidelná osobní doprava na trati skončila v roce 1998, nákladní pak na jaře 2003.
Zdroj: DENÍK/Přemysl Spěvák
Budova železničního nádraží v Krumvíři byla postavená v letech 1908 – 1909. Dnes je památkově chráněná. Leží na trati Čejč – Ždánice. První nákladní vlak tudy projel 15. září 1908.
Zdroj: Europrinty