Zdroj: Wikimedia Commons, Nakladatelství Josef Filip, volné dílo
Dnešní podoba železniční zastávky Brno-Židenice
Zdroj: Wikimedia Commons, Dezidor, CC BY 3.0
Budova ředitelství Adamovských strojíren nedaleko Brna. V roce 1941 v ní pracovalo hodně totálně nasazených mladých lidí, pro něž byl vypravován zvláštní vlak
Zdroj: Wikimedia Commons, Lukáš Malý, volné dílo
Z Adamovských strojíren pochází i lokomotiva E 423.0 (vyrobeny dva kusy, 1927 a 1928)
Zdroj: Wikimedia Commons, Rainerhaufe, CC BY-SA 3.0
Skupina zaměstnanců společnosti Bromovský, Schulz a Sohr, která měla pronajaty Adamovské železárny (pozdější strojírny) začátkem 20. století, v roce 1905
Zdroj: Wikimedia Commons, autor neznámý, pohlednice z roku 1905, volné dílo
Hradlo u železničního přejezdu v roce 1980. Po nehodě byl přejezd zrušen a přechod s hradlem zůstal jen pro pěší
Zdroj: se svolením města Podivín
Parní lokomotiva se železničními zaměstnanci ve stanici Podivín v 50. letech minuého století
Zdroj: se svolením města Podivín
Fotografie nádraží z dob Rakouska-Uherska s česko německým nápisem Kostel - Podivín
Zdroj: se svolením města Podivín
Nádražní budova po roce 1918 změnila název na Podivín. Stromy, které zakrývaly nádražní budovu, byly odstraněny, nově bylo na nástupišti postaveno zábradlí a bouda pro výhybnu
Zdroj: se svolením města Podivín
Stávající podoba nádraží s podchodem
Zdroj: se svolením města Podivín
amětní deska k uctění obětí železničního neštěstí u Šakvic, odhalená v roce 2011
Zdroj: Wikimedia Commons, Ben Skála, Benfoto, CC BY-SA 3.0