Galerie: První svezení s Hyundai Nexo v ČR

Vodíkový Hyundai Nexo při testu v Česku Auto na první pohled nijak nevybočuje z řady současných moderních SUV Na zádi pochopitelně chybějí výfuky Interiér je moderní, ale ne moc futuristický Jen těch tlačítek je na současné poměry nějak moc... Vlevo od volantu jsem pak objevil jedno i pro reset baterie 12 V A u nohou řidiče i spolujezdce jsou vyprošťovací nástroje Jeden ze dvou držáků na nápoje je vysunovací a nachází se v rohu u spolujezdce Vysouvají se také kliky Při výrobě se používá velké množství ekologických materiálů Palivový článek, elektromotor i řídící elektronika jsou pod přední kapotou Vzadu je místa dost Kufr má solidní ložnou plochu Pod podlahou je baterie stejná jako v běžných hybridech a vodíkové nádrže Jediná čerpací stanice je v Česku v Neratovicích Takto vypadá Bohužel neumožňuje doplnit nádrže do maximální možné kapacity Ventil vypadá podobně jako u vozů na CNG Pistole je také podobná Toto je výdejní stojan Zde ve strojovně se vodík stlačuje Pak se přečerpává do menších tlakových lahví a odtud do vozidel Ovšem hlavní zásobní nádrž pro čerpací stanici vypadá takto Tato karta umožňuje čerpání vodíku na desítkách stanic například v Německu Hlavní displej má úhlopříčku přes 12 palců V době naší jízdy byly pochopitelně všechny tři vodíkové nádrže, stejně jako celý zbytek aut, naprosto v pořádku Ukazatel spotřeby s jednou akcelerační zkouškou... Pádélko pro volbu stupně rekuperace Prémiová audiosoustava a displej "mrtvého" úhlu Důkaz o tom, jak moc jsme prospěli životnímu prostředí Tradiční česká hospoda a technologie budoucnosti