Galerie: První svezení - VW ID. Buzz

S Volkswagenem ID. Buzz jsme zatím najezdili první dvě stovky kilometrů Auto jsme zkoušeli v městském i příměstském provozu Kopce ale v Dánsku nenajdete Dvoubarevné provedení bude mít vrchní část vždy bílou Spotřeba se pohybovala na hranici 20 kWh/100 km Zajímavý výraz vozu dodávají i hlavní světla Ozvláštňující detaily na posledním sloupku karosérie Odvalující se kola vydávají ve vyšších rychlostech citelný hluk Kabina působí zajímavě a útulně Centrální displej má úhlopříčku deset či dvanáct palců Sedačky mají atest od ortopedů Dozadu je výborný přístup Kufr pojme vše potřebné Zadní sedačky lze posouvat a opěradla sklápět v poměru 60:40 S pomocí přídavné plošinky lze vytvořit lůžko Užitková verze uveze 3,9 m3 nákladu Materiály v kabině nejsou pak tak zdobné Prostor je velký, hmotnost nákladu ale může být jen do 650 kilogramů Logo na přídi je opravdu velké Nárazník je zajímavě perforován Digitální přístrojový štít je převzatý z ostatních modelů VW ID Nová je páčka pro ovládání převodovky Centrální displej slouží i pro nastavování klimatizace Část čelní masky jde odklopit Dobíjecí konektor je na zádi Výklopné držáky na nápoje v palubní desce Sedačky se nastavovaly elektricky Osobní i užitková verze pěkně pospolu