MG4 se dá využít i na delší výlety na venkov
Zdroj: Radek Pecák
Na silnici vypadá vůz docela dravě
Zdroj: Radek Pecák
Ještě sportovnější je zadní partie
Zdroj: Radek Pecák
Ostrá hrana a šikmě skloněná světla se ale nemusí líbit každému
Zdroj: Radek Pecák
Auto je docela nízké
Zdroj: Radek Pecák
Pod nárazníkem je naznačený difuzor
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je prosta ozdob
Zdroj: Radek Pecák
Ovládacích prvků je naprosté minimum
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu to s místem není špatné
Zdroj: Radek Pecák
I kufr obstojí
Zdroj: Radek Pecák
Lze získat sklopením opěradla téměř rovnou plochu
Zdroj: Radek Pecák
Pod falešným dnem je ještě prostor na kabely
Zdroj: Radek Pecák
Displej by mohl mít rychlejší reakce
Zdroj: Radek Pecák
a větší písmenka
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít zobrazuje údaje dobře
Zdroj: Radek Pecák
Ovládací kolečko převodovky je snadno v dosahu
Zdroj: Radek Pecák
Volant je lehce netradiční
Zdroj: Radek Pecák
Kupodivu na něm nejsou ovladače hlasitosti audia
Zdroj: Radek Pecák
Výhled šikmo vpřed také není z nejlepších
Zdroj: Radek Pecák
Odkládací prostory lze pochválit
Zdroj: Radek Pecák
Je tu i síťka a box pod loketní opěrkou
Zdroj: Radek Pecák
leccos lze dát do kapsy v předních
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Indukční dobíjení telefonu fungovalo s přestávkami
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je chytrá kapsa ve stylu Škodovek
Zdroj: Radek Pecák
Daly se najít kvalitativní nedostatky
Zdroj: Radek Pecák
Motor je vzadu, ale vpředu stejně není žádný úložný prostor
Zdroj: Radek Pecák
V noci svítí celá záď
Zdroj: Radek Pecák
Grafika předních světel rovněž zaujme
Zdroj: Radek Pecák
Rozdělený zadní spoiler
Zdroj: Radek Pecák
Na kolech byly plastové kryty
Zdroj: Radek Pecák