Na tamním písčitém oválu se tentokrát představili i zkušení piloti z Rakouska. Ani to však nezhatilo plány suverénovi seriálu Bronislavu Sobotkovi, který bez potíží opanoval prestižní kategorii dvoulitrů.
„Byl opět výborný. V seriálu neměl prakticky konkurenci. Nastřádal 141 bodů a po zásluze získal pohár AMK Iváň,“ nechal se slyšet předseda automotoklubu Iváň Josef Růžička.

Druhý v pořadí Petr Maršálek z Rajhradu se na celkového vítěze díval po zúčtování z uctivé dálky. Na kontě má dokonce o jednapadesát bodů méně. „Jde jasně vidět, že Sobotka je úplně někde, než ostatní,“ přemítal Růžička.

Kromě plechových aut s nejsilnějším obsahem motoru se motorističtí fanoušci mohli těšit na tuhé bitvy v dalších pěti kubaturách. Oproti předešlé akci muselo diváky potěšit i počasí.

„Jsem za to rádi. Minulé závody špatné počasí trochu poškodilo. I kvůli tomu nebyla ideální návštěvnost,“ povzdechl si Růžička. Do Přibic si našlo cestu více než dvě stovky nadšenců.
Neděle v Přibicích, kde se vpodvečer předávaly trofeje vítězům jednotlivých kubatur, musela však stoupence autokrosu mírně zarmoutit. Letos si totiž na místní dráhu našly buginy a plechová auta cestu naposledy.

„Ano, byl to vůbec poslední závod v autokrosu v letošním roce,“ vysvětloval předseda automotoklubu Iváň. „Máme ale ze sezony velkou radost,“ zdůraznil Růžička.

Díky snaze pořadatelů, kteří se dříve zvládli připravit i na Mezinárodní mistrovství republiky v autokrosu, dostane přibický ovál od svazu nemalou finanční injekci.

Ta bude sloužit k tomu, aby se okruh rozšířil. Pro potřeby mezinárodního šampionátu se totiž ukázalo, i přes nespočet jiných výhod, přibické závodiště nedostačující.
„Samozřejmě, naše dráha není úplně nejdelší. I proto dostaneme od svazu finance, abychom ji o tři sta metrů prodlouží. Ale i náš klub bude muset přispět, jinak to nebudé možné postavit,“ poznamenal Růžička.