Předpoklady náročnosti etap druhého dne se potvrdily. „Podmínky tam byly nepopsatelné, slovy hrozné. Hodně sněžilo, foukal silný vítr, opravdu byla jízda obtížná. Jen pro představu, na tomto testu se mezi jednotlivými auty tvořily sněhové jazyky," popisuje Martin Rada.

„Úvodní test byl pod sněhem a ledem z osmdesáti procent. Na testu Lamastre se pak zase vystřídaly všechny povrchy, které si můžete představit," zmínil hustopečský jezdec jízdní podmínky.

Jeho Alfa Romeo 147 byla po celý den obutá na široké pneumatice s hrotem, mechanici v poledním servisu jen provedli jejich výměnu za novou sadu.

„Jedeme v klidu, hodně na jistotu, přesto si užíváme faktu, že za námi ve výsledcích figuruje řada čtyřkolek," uzavírá pilot Agrotec Racing Teamu.

Ve třetí etapě, která posádky nasměruje do Monaka, jsou v harmonogramu tři testy o celkové délce 92 km. Vrcholem dne bude průjezd slavným Sisteronem. Naposledy se zde při Monte závodilo v roce 2002.