Martin Rada od začátku bojoval o vítězství se svým největším domácím soupeřem Petrem Pelechem. Po technických potížích ve čtvrté rychlostní zkoušce však nabrala posádka Rada / Šillerová téměř tříminutovou ztrátu a rázem klesla na poslední místo ve své třídě.
„Pak jsme ale dkázali vyhrát tři rychlostní zkoušky za sebou a snížit naši ztrátu. Navíc ostatní zahraniční soupeři z Polska a Francie museli po technických problémech odstoupit. I díky tomu sjme se probojovali opět na stříbrnou pozici,“líčil Rada zážitky prvního dne. Více jak tříminutová ztráta na vedoucího Petra Pelecha mu však mnoho nadějí do druhého závodního dne nedávala.
Naděje svitla Radovi ve druhé nedělní rychlostní zkoušce, kdy se Pelech ocitl mimo trať a Rada snížil jeho náskok na 35 vteřin.
„Hned v následujícím testu ale zajel Petr Pelech skvělý čas a opět zvýšil svůj náskok na téměř tři minuty,“ litoval hustopečský závodník nevyužité šance.
Tento náskok si totiž Pelech udržel až do cíle. Přesto Martin Rada vyhrál na Rally Bohemia sedm z patnácti rychlostních zkoušek, což svědčí o tom, že nebýt technických potíží, mohl by vedoucího závodníka ještě více potrápit.
V průběžném pořadí Mezinárodního mistrovství České republiky v rally má Martin Rada i Petr Pelech stejný počet šedesáti bodů a dělí se o první místo.