„Poptávka po logistických službách a skladování je obecně veliká a naše současné sklady už nestačí. Vidíme v tomto směru obchodní potenciál, proto jsme se rozhodli nové logistické centrum vybudovat,“ zdůvodnil generální ředitel společnosti Petr Šťastný.

Nová hala o rozloze víc než deset tisíc metrů čtverečních pojme zboží z oblasti domácích spotřebičů a bílé techniky včetně e-shopu s potřebami pro domácnost a automotive. „V projektu jsme mysleli i na citlivé začlenění haly do krajiny – na opláštění skladu jsou použity různé odstíny šedé barvy, které ve vlnách opticky tříští velkou plochu budovy,“ přiblížil Šťastný.

Jak poznamenal, splynutí areálu se zeleným okolím má pomoci i několik stovek stromů a přes tisíc keřů za více než 1,5 milionu korun. Nechybí ani retenční nádrž pro záchyt dešťové vody z velkých ploch.

Projekt připravovala společnost víc než čtyři roky. Výstavba haly, jejíž náklady přesáhly 250 milionů, pak trvala pouhý rok.