„Co jsem viděl, tak se zatím začalo s bouracími úpravami. Z toho, že se po šestnácti letech začíná zase v areálu něco dít mám samozřejmě velkou radost," svěřil se Miloslav Dobšíček, který spravuje internetové stránky věnované historii břeclavskému pivovaru.

Zdroje, jež za plánovaným znovuzrozením pivovaru stojí, zatím nechtějí situaci příliš komentovat. A úředníci nemohou. „Město vítá činnosti k oživení zámeckého areálu, samozřejmě musí být tyto aktivity v souladu s územně plánovací dokumentací. Zmiňovaný záměr je soukromá aktivita, proto bez souhlasu investora není možné zveřejňovat informace," reagovala na dotazy vedoucí odboru rozvoje a správy Jana Šupová.

Horák vlastní síť prodejen potravin ENAPO, do níž spadá i břeclavský velkoobchod TPH. Jeho SMART estate se v dubnu stala stoprocentním vlastníkem zámeckého pivovaru v Břeclavi.

PETR VLASÁK