Břeclavská prodejna má prodejní plochu 5 000 m čtverečních a v nabídce má bezmála 60 000 výrobků. „Oproti stávajícím obchodům čeká na zákazníky v Břeclavském Tescu nový moderní vzhled obchodu a také pestrá nákupní zóna s lékárnou nebo například čistírnou prádla,“ informoval Jiří Kaderka, ředitel hypermarketu Tesco. Dodal, že tak velký hypermarket v Břeclavi ještě není. „Je sice menší než v Brně, ale nechybí zde ani nákupní zóna s obchůdky, kterou budeme časem rozšiřovat,“ doplnil Kaderka. S počtem prvních zákazníků byl nadmíru spokojený.

„Máme kvalitní zboží ruční výroby, takže se nebojím, že bychom přišli o zákazníky,“ tvrdí přesvědčeně provozní Starobřeclavské pekárny Marie Procházková. Věří, že lidé, kteří chodí do pekárny nakupovat už dlouho, nepřestanou jen kvůli novému Tescu. „Starousedlíci budou chodit dál. Když si někdo bude chtít udělat větší nákup, půjde do Tesca. Hodně zákazníků se u nás stavuje třeba jen pro malou svačinku, takže by se jim stejně nevyplatilo stavovat se v hypermarketu,“ vysvětluje svůj názor Procházková. Dodala, že otevření Tesca se na počtu dnešních nákupců pečiva nikterak neprojevilo.

Stavba hypermarketu pomohla i zaměstnanosti na okrese Břeclav. „Spolupracujeme s břeclavským Úřadem práce. Zaměstnali jsme okolo stovky lidí z Břeclavi a dalších sedmdesát z blízkého okolí,“ sdělil