Opravovala i autobusové nádraží v Hustopečích. Dařilo se kamionové dopravě a opravárenským službám, vyplývá z výroční zprávy ve Sbírce listin.

Loňský rok jezdila společnost poprvé podle desetiletých smluv uzavřených na základě nových soutěží na regionální autobusovou dopravu. „Museli jsme pořídit jedenadvacet nových autobusů, devatenáct jsme jich prodali. Zvýšil se podíl nízkopodlažních vozidel a také tímto dodržíme požadavek maximálního stáří autobusů dvanáct let," uvedl ve zprávě místopředseda představenstva František Zugar. Celkem má dopravce zhruba 130 autobusů.

Bez Mikuleckého

V kamionové dopravě se po letech růstu podařilo snížit provozní náklady, a to především díky poklesu ceny nafty. „I v tomto segmentu jsme investovali do obnovy vozového parku. Potýkáme se však s nedostatkem řidičů," uvedl Zugar. V provozu je téměř 50 kamionů.

Autobusová a kamionová doprava se podílí na obratu každá zhruba 40 procenty. Firma se však snaží příjmy co nejvíce rozčlenit, aby ustála případné výpadky v jedné činnosti. Proti roku 2013 byla zisková obě opravárenská střediska, stejně tak byly v zisku celní služby, ač jejich objem kvůli situaci v zahranicí klesá.

Velmi dobrý rok zažila divize Renault, která se zabývá prodejem aut. Nově začala prodávat také vozy Dacia, které zaznamenaly obchodní úspěch. Společnost provozuje také autoškolu a čerpací stanici.

Letos firmu postihla náhlá smrt předsedy představenstva Luďka Mikuleckého. Vznikla v roce 1994 a na konci loňského roku měla 376 zaměstnanců, což je stejně jako o rok dříve.