Nemilé překvapení čekalo na Břeclavanku Martu Varmužovou při vybalování nákupu. A zvláště při podrobnějším pohledu na účtenku. Kuchaného holandského pstruha za devětadevadesát korun, který figuroval v seznamu zaplaceného zboží, totiž z Alberta domů nepřinesla.

„Žádnou rybu jsem nekupovala. Vůbec netuším, kde se pstruh na účtence vzal,“ kroutila hlavou důchodkyně, které se navíc nákup o stokorunu prodražil. „Na mizině kvůli tomu neskončím, ale malé peníze to pro mě také nejsou,“ komentovala neplánovaný výdaj.

Na Břeclavský Deník se podle svých slov obrátila hlavně proto, aby podobně nedopadli i další zákazníci. „Už se mi několikrát stalo, že u ovoce byla nižší cena, než mi pak účtovali na pokladně. Z toho vědu nedělám. Najít ale na účtence zboží, které jsem si vůbec nekoupila, je už ale trochu moc. Řekla jsem si, že musím něco udělat,“ vysvětlovala.

Pro Libora Kytýra, mluvčího společnosti Ahold Czech Republic, která supermarkety Albert provozuje, je případ záhadou. „Může se stát, že pokladní projede jeden kód omylem dvakrát, ale namarkovat úplně jiné zboží, tomu opravdu nerozumím. Pokud zboží nebylo na pásu, nevím, kde by vzala jeho kód,“ zastal se břeclavské pokladní