„Nesouhlasím stím. Kvůli zdražení budou lidé častěji než dosud využívat kjednorázové přepravě osobní auta. Výrazně se tak zvyšuje riziko možného ucpání města,“ míní břeclavský zastupitel Oldřich Ryšavý zČSSD, který hlasovalproti.

Vsituaci, kdy se zabrzdila výstavba obchvatu, by podle něj město mělo spíš hledat cesty kmotivovaci lidí používat městskou hromadnou dopravu. Iza cenu vyšších dotací. „Provozovatel městské hromadná dopravy, firma Bors, nežádala až tak razantní navýšení ceny,“ argumentoval.

Požadavky Borsu se Deníku nepodařilo zjistit. Ředitel firmy František Zugar odmítl sdělit jakékoliv informace.

„Městskou hromadnou dopravou nejezdím, ale známí ji využívají pravidelně a nadávají. Kdybych jezdila, určitě bych si koupila čipovou kartu, sníž to vyjde mnohem levněji,“ svěřila se třiadvacetiletá Veronika Sojová zBřeclavi.

Více v pátek 11. ledna v Břeclavském deníku