„Logo Břeclav dosud nemá. Přitom je velmi důležité jako značka pro rozvoj cestovního ruchu. Podle mého názoru slogan Vstupní brána Lednicko-valtického areálu nevystihuje jedinečnost našeho města,“ uvedl důvod břeclavský místostarosta Luboš Krátký.

Město na Dyji vyjadřuje jedinečnost v regionu jižní Moravy. Takovýchto měst je ale více. Město moravského jihu nebo Město jihu láká do Břeclavi na témata, která jsou s jihem spojovaná – slunce, víno, folklor a pohodu. „Město lužních lesů zdůrazňuje, že jej lesy obklopují a zasahují až do centra,“ dodal Krátký.

Lidé navíc mohou hlasovat na internetových stránkách města hned o tom, který slogan se jim zdá nejlepší. A to až do konce roku. Výběr však podle místostarosty nemusí být konečný. Pokud někdo přijde s jiným sloganem, který by radnici zaujal.

ELIŠKA WINDOVÁ