Dlouholetá klientka telefonního operátora O2 proto napsala na ohlašovnu poruch, že je signál v Moravské Nové Vsi a okolí mizerný. „Za půl dne mně volal někdo z O2. Řekl mi, že kolem Břeclavi se už několikátý den opravuje vysílač, stojí to hodně peněz a je to zdlouhavé," sdělila žena.

Jako provozovatelka penzionu se zeptala na radu, co má dělat, když je při podnikání odkázaná na mobil. „Bylo mi řečeno, že by si firmy měly nechat alespoň jednu pevnou linku. Malý živnostník si ale jen těžko může platit tolik telefonů. Navíc pevná linka je mně na nic, potřebuji být v dosahu kdekoliv, i venku," kroutila hlavou podnikatelka.

Jak zmínila, v úterý se s ní snažil spojit klient, který se přijel ubytovat. Marně. Až se zpožděním jí pak přišla textová zpráva se sdělením, že se nedovolal. „Někteří lidé si po podobných zkušenostech mysleli, že mají špatný telefon. A že si budou muset koupit nový," podotkla Hřebačková.

Mluvčí společnosti O2 Czech Republic Kateřina Mikšovská ve středu Břeclavskému deníku Rovnost potvrdila, že firma začala zhoršený signál prověřovat. „Mám informaci, že tam po obědě vyrazil technik. Bude zjišťovat, co se stalo, kde nastal problém. Už ve čtvrtek bychom měli mít k dispozici analýzu, co se v místě děje a jakým způsobem se to bude řešit," uvedla Mikšovská, která informaci o opravách vysílače nepotvrdila. 
A upozornila, že vysílače už dnes nevlastní O2, nýbrž sesterská společnost Cetin.

Že se problém se signálem O2 týká minimálně dvou obcí na Podluží, potvrdila i starostka Hrušek Jana Filipovičová. „Ano, vím o tom. Zrovna dnes si mně na špatný signál stěžovali dva lidé. Problémy s mobilním telefonem má i naše příspěvková organizace Správa majetku obce Hrušky, která využívá sítě O2," sdělila ve středu Filipovičová s tím, že ostatní zaměstnanci obce volají přes konkurenty.

Hřebačkové ze sousední Moravské Nové Vsi se nelíbí hlavně mlčení ze strany operátora. „Proč nedali lidem vědět, že bude problém se signálem? Nikdo nás neinformoval, přitom stačilo poslat esemesku. Kdyby to byla hodina, ale už to trvá třetí den. Jednou se dovolám a pětkrát ne. Co kdyby třeba někdo potřeboval řešit akutní zdravotní problém?" ptá se žena.