Vážení čtenáři, přinášíme vám co nejpodrobnější volební zpravodajství, které najdete ZDE

Pět a půl milionu korun za představování na veletrzích, přes dva miliony za rollboardy, další statisíce za propagační materiály a DVD a další ranec peněz na zmenšeniny lichtenštejnských památek. Takové částky břeclavská radnice vložila v poslední době do cestovního ruchu. Proto je toto téma důležité také pro kandidáty na starostu města a věnuje se mu i první z dílů předvolebního seriálu Břeclavského deníku.

„Věřím tomu, že to není dost. Že by se do cestovního ruchu dalo určitě dát více peněz,“ zamyslel se lídr kandidátky Pro Regionu Zdeněk Petr, který věří starostovi i místostarostům, že peníze investují správně.

Většina kandidátů na nového břeclavského starostu je však přesvědčená, že je částka přemrštěná a chce prosadit větší průhlednost při zadávání zakázek týkajících se právě cestovního ruchu.

VÍCE SE DOČTETE VE STŘEDEČNÍM VYDÁNÍ BŘECLAVSKÉHO DENÍKU ROVNOST

ELIŠKA WINDOVÁ
IVA VALENTOVÁ