„Chceme, aby se oblast propagace sjednotila,“ prozradil tajemník mikroregionu Tomáš Lengál. Proto byla podle jeho slov vytvořena pracovní skupina, která staví na zaměstnancích turistických informačních center a muzeí.

Turisty by měl nalákat i nový slogan, který zní: Hustopečsko – srdce Jižní Moravy. „Je to velká výzva a šance,“ komentoval odvážný nápad Lengál.

„Rádi bychom, aby turisté vnímali Hustopečsko zejména jako srdce vinařství jižní Moravy. A protože srdce má tepat, hodláme podporovat i některé vybrané akce,“ doplnil.

Prvním produktem nové kampaně je mapa mikroregionu a soubor brožur a letáků. Zájemci v nich najdou informace rozdělené jak podle obcí, tak i tématicky pro celý mikroregion. Seznámí se tradicemi a folklórem, památkami, církevními stavbami i přírodou. Nechybí praktické informace jako možnost ubytování či stravování. Materiály jsou k dostání na turistických informačních centrech i ve všech obcích.