Jedním z důvodů byly spekulace o důvodech připravované změny územního plánu. „Kategoricky odmítám, že by měla jakoukoliv spojitost s naším záměrem," uvedl Přichystal s tím, že projekt předložil už minulému vedení radnice.

Vzrušenou diskuzi o dalším zhoršení dopravní situace ve městě považuje za hysterii. „Bavme se odborně, ne na úrovni emocí. Počítáme s úpravou křižovatky třídy 1. máje a ulice U nemocnice se samostatným odbočovacím pruhem vpravo od Poštorné. V ruce máme její odborné kapacitní posouzení. Pokud někdo říká, že nemáme vyřešenou dopravu, tak lže," argumentoval jednatel firmy Fuertes development, který hovoří o rozmělnění dopravy.

Kvůli prodlužující se nejistotě výstavby už má v ruce i plán B. „Necháme křižovatku tak, jak je, a postavíme tam logistický areál. Zájemce máme a je to v souladu s územním plánem města. Náklaďáky budou z hlediska dopravy představovat mnohem větší zátěž. Jsem zvědavý, co na to řekne pan Krátký a spol, lidé jim určitě poděkují," šťouchl si Přichystal.

Opoziční zastupitel Luboš Krátký z ODS, který by místo Tranzy rád viděl obytnou smíšenou zónu, to považuje za planou výhrůžku. „Není to pro mě argument, abych zvedl ruku pro nákupní centrum. To, co plánují, je nebezpečnější. Mají šanci přesvědčit Břeclavany o smysluplnosti jejich projektu," vzkázal Krátký s odkazem na připravované referendum o vzniku nových obchodních areálů v centru.

To místostarostu za ANO Svatopluka Pěčka možnost vzniku logistického centra na místě někdejší Tranzy docela vystrašila. „Je to pro mě nová, závažná informace. Budeme se o tom na nejbližší poradě muset pobavit," reagoval Pěček.

Developerská firma chce v bývalém výrobním areálu o rozloze 4,5 hektaru kromě Kauflandu a Uni Hobby nebo OBI vystavět i další menší obchody. A k tomu velké parkoviště, restauraci, mycí autocentrum a hřiště.