„Uvažovali jsme, jakou akci připravit pro obyvatele města na rozjezd po koronavirové pandemii. A současně jsme zvažovali, co s šedivou zdí ve Vinařské ulici, na kterou nás delší dobu upozorňovali i vinaři. A rozhodli jsme se, že zkrátka obě věci spojíme dohormady,“ usmívala se šéfka marketingu města Jana Hrádková.

V týdnu již začali na zeď o délce několika desítek metrů malovat žáci a studenti hustopečských škol. Tematika je jednotná. A totiž symboly města. A ztvárnění? Volné. „Nijak více jsme zadání nespecifikovali. Může jít o abstraktní motivy v barvách města, různé výjevy, symboly Hustopečí či vinařství,“ naznačila Hrádková.

Sobotní akci připravili v Hustopečích jako rodinnou. „Děti si mohou opéct špekáček, ke kterému dostanou limonádu. Pro dospělé pak budou přichystaná vína. A pokud máte recept na vynikající pomazánku, tak se s ní přijďte pochlubit. Pečivo bude zajištěno,“ vyzvaly dámy z marketingu.