„Jak u nás, tak u rakouského partnera nabízí turistická sezóna řadu atraktivních lákadel. Dvojjazyčné turistické letáky se tak zaměří na novinky. Tou je rakouská zemská výstava Chléb a víno a vedle ní nová expozice v Mikulově s názvem Vína napříč staletími, kterou jsme otevřeli v loňské výstavní sezoně," vyjmenovala Kateřina Korandová z odboru rozvoje a živnostenského podnikání mikulovské radnice.

Další součástí přeshraniční spolupráce bude také internetová kampaň. Ta se zaměří na portály Google a Seznam. Pokud na nich člověk zadá klíčová slova spojená s kulturou a cestovním ruchem, nasměruje jej to přímo na domovské stránky města www.mikulov.cz.

Aktivní spolupráce dvou vyhledávaných turistických cílů započala v loňském roce. Díky zprovoznění hraničního přechodu Mikulov-Ottenthal se pro automobily zkrátila vzdálenost mezi městy na necelých dvacet kilometrů, čímž se otevřely nové možnosti.

„Nejde nám jen o cíle projekty, ale také rozvíjení partnerství a hledání dalších možností spolupráce. A to nejen v cestovním ruchu," nastínila společnou vizi Korandová.