Modernizovaný úsek v hodnotě 596 milionů korun bude dokončený v prosinci příštího roku. Stavba vede záplavovým územím Lužních lesů. Kvůli dvoudenní totální výluce jsou vlaky z koridoru přesměrované přes regionální trať Hodonín-Holíč.

„Modernizace kilometr a půl dlouhého úseku od Lanžhota ke státním hranicím počítá se zvýšením traťové rychlosti na 160 kilometrů v hodině, a navazuje na slovenskou modernizaci trati do Kútů. Poloha kolejí na české straně se tak mimo jiné zvýší o osmdesát centimetrů kvůli vyšší poloze mostů přes Moravu,“ popsal za Správu železnic ředitel Stavební správy východ Miroslav Bocák.

Putovní informační panel pro turisty na Děvíně po čase změnil své místo.
Putovní infopanel na Děvíně je jinde: pošlapáním trávníku lidé pomohou svižníkům

Stavba zahrnuje kompletní výměnu železničního svršku včetně sanace železničního spodku, nahrazení čtyř stávajících mostů novými, nové zabezpečovací zařízení a rekonstrukci všech souvisejících technologií.