Čeká je jízda po novém mostě, který nahradil nevyhovující betonovou konstrukci. Nový železobetonový most je oproti svému předchůdci asi o dva metry širší, takže se na něm lépe vyhnou i větší auta. Hlavním důvodem výměny staré konstrukce za novou bylo stáří původního mostu a jeho nevyhovující stav.
V šedesátých letech se na něm dělaly kvůli elektrizaci úpravy. Při budování koridoru v devadesátých letech nedošlo k potřebným opravám, což mělo za následek velké problémy na trati. Zhruba dvousetpadesátitunový most stál bezmála pětapadesát milionů korun.
Většinu peněz poskytla na jeho vybudování Evropský unie. Investorem je Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje. Výměnu čekají i další mosty nad železnicí z Břeclavi do Brna. Jsou rovněž ve špatném stavu. První bude na řadě konstrukce u Pouzdřan.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditMost u Zaječí se v neděli otevře řidičům
Zaječí /FOTOGALERIE/ - Po půlnoci ze soboty na neděli skončí půl rok trvající uzavírka silnice do Zaječí. Řidiči se opět dostanou přes železniční trať u tamní vlakové stanice.
Kliknutím zvětšíte
Řidiče čeká jízda po novém mostě, který nahradil nevyhovující betonovou konstrukci.
|
Foto: Archiv/Správa a údržba silnic JMK
Více fotografií nového mostu u Zaječí ZDE