Čeká je jízda po novém mostě, který nahradil nevyhovující betonovou konstrukci. Nový železobetonový most je oproti svému předchůdci asi o dva metry širší, takže se na něm lépe vyhnou i větší auta. Hlavním důvodem výměny staré konstrukce za novou bylo stáří původního mostu a jeho nevyhovující stav.

V šedesátých letech se na něm dělaly kvůli elektrizaci úpravy. Při budování koridoru v devadesátých letech nedošlo k potřebným opravám, což mělo za následek velké problémy na trati. Zhruba dvousetpadesátitunový most stál bezmála pětapadesát milionů korun.

Většinu peněz poskytla na jeho vybudování Evropský unie. Investorem je Správa a údržba silnic Jihomoravského kraje. Výměnu čekají i další mosty nad železnicí z Břeclavi do Brna. Jsou rovněž ve špatném stavu. První bude na řadě konstrukce u Pouzdřan.

Více fotografií nového mostu u Zaječí ZDE