Návrh nepodpořili například Mladí a Neklidní, jejichž zástupci jsou ve vedení města. „Problém je v tomto případě doprava, kdy všichni víme, že kruhový objezd u Tesca je největším dopravním problémem města,“ zdůvodnili zástupci sdružení na svém facebooku.

Zbudování nových nákupních prostor plánoval vlastník pozemků, kterým je společnost Pentacles Development. Výkonný ředitel firmy Ladislav Fňouka je přesvědčený, že nové obchodní centrum zákonitě neznamená zhoršení dopravy na výjezdu z města. „Jsou stovky Břeclavanů, kteří pravidelně jezdí za nákupy do hodonínského Kauflandu. Ti by v budoucnu nakupovali doma v Břeclavi a kruhový objezd už by nezatěžovali. Každopádně souhlasím s tím, že samotná řízená křižovatka není řešením," řekl nedávno Deníku Rovnost.

Břeclavská radnice. Ilustrační foto.
Nový supermarket pro Břeclav: ve středu o něm rozhodnou zastupitelé

Investor byl připravený udělat studii a zohlednit její výstupy v řešení dopravy. Navíc byl ochotný zaplatit zkapacitnění kruhového objezdu formou bypassu.

Právě zpracování dopravní studie, která má řešit celou oblast od kruhového objezdu až po zástavbu v místní části Stará Břeclav, byla nejzásadnějším doporučením dopravní komise města.