Soutěž se zabývá především přístupem firem ke svému okolí, ale také snahou o společenskou odpovědnost a zlepšování. „Společenskou odpovědnost lze charakterizovat jako způsob dobrovolného jednání, který přispívá ke zvyšování důvěryhodnosti podniku v očích zákazníků, obchodních partnerů i společnosti jako celku," objasnila manažerka Borsu Kristýna Hytychová.

Ziskové i neziskové organizace, které se do soutěže přihlásí, prochází nejprve hodnotícím sítem. Teprve poté přichází na řadu hlasování. „Hodnocení se děje formou veřejného hlasování jednotlivců v papírové i elektronické podobě. Znamená to tedy, že jsme získali zpětnou vazbu a náhled na fungování naší společnosti z řad veřejnosti," uvedla Hytychová.

Anketu vyhlašuje už pátým rokem obecně prospěšná společnost Institut společenské odpovědnosti. Ocenění si představitelé břeclavské firmy převzali v Ostravě.

Bors zabodoval už v roce 2012, kdy se stal nejlepším zaměstnavatelem v kraji. O rok později skončil druhý v kategorii progresivní zaměstnavatel regionu.