Jedním z jeho požadavků byl dřívější příjezd autobusu k břeclavské Fosfě. Zatímco dříve přijel pár minut před šestou ráno, kdy lidem začíná už směna, nyní mají na přesun dvacet minut. „Přesně o tohle jsem od začátku usiloval. A jsem rád, že se to podařilo. Při zjišťování nejlepších variant mi navíc pomáhali i samotní řidiči, za to jim děkuji,“ podotkl muž.

Při sestavování nových řádů se vedení města obrátilo i na další obyvatele „Doručené připomínky jsme projednali a s dopravcem jsme dohodli změny,“ uvedl vedoucí odboru správních věcí a dopravy Roman Konečný.

Dopravu ve městě zajišťuje společnost Bors. Ta již dříve Břeclavskému deníku Rovnost potvrdila, že o změnu v jízdních řádech usilovali i samotné břeclavské firmy. „Došly nám od nich požadavky“ zmínil ředitel divize osobní dopravy firmy Bors Petr Kužma.

Podle Vaška je však potřeba ještě dalších úprav. „Stále chybí víkendové spoje či návaznost na večerní vlaky,“ vyjmenoval. Na to ale městu schází peníze. „Úpravy, které jsme udělali, vyšly na 360 tisíc. Navíc jsme přidávali dva miliony na mzdy řidičů. Byl bych ale rád, když by se jednání posunulo dál. Za rok se bude vybírat nový dopravce, takže je potřeba si nastavit podmínky výhodné pro cestující,“ řekl břeclavský místostarosta Jaroslav Válka. Město dává nyní na dopravu ročně až dvacet milionů korun.