Štáb se soustředil na současný život starších generací. Maděřičová je přesvědčená, že přiblížení jejich všedních dnů a zdůraznění životních zkušeností je velmi prospěšné. „Naše společnost opomíjí důchodce a staví se k nim jako k nepotřebným. Situace venku je přitom zcela jiná. Naše nadace se s nimi chystá pracovat jako s dobrovolníky. Vadí nám kult mladí, kdy jsou reklamy dělané ve stylu toho, že i když máte sedmdesát let, měli byste vypadat jako Helena Vondráčková. Tvrdí nám, že vrásky a stáří jsou něco negativního," pokračuje Maděřičová.

Nadace před lety nafotila s důchodkyněmi kalendář s názvem Odcházející krása. Snímky zachytily dvanáct žen oblékajících se podle tradic. „Kdybychom byli moudří, penzisté by nám byli mnohem platnější. Určitě by se nám pak žilo mnohem lépe," dodala ředitelka.