Neděla sice vysvětlující dopis od magistrátu obdržel, ale od reakce čekal více. „Kolegové z Prahy mi poslali lehce omluvný dopis, kde mi dali nějaké informace. Opomenuli však, že jsem chtěl vidět i smlouvy. Takže se vůbec nezabývali, aby to mělo jakousi štábní kulturu,“ vysvětlil tajemník břeclavské radnice.

Neděla se z Prahy dočkal sdělení, kolik reklama na Eurosportu stála. Zjistil také, že ji pražský magistrát zaplatil ze svého rozpočtu. „Tahle odpověď mě uspokojila. Neměl jsem ani tolik času, abych se s nimi natahoval o nějaké smlouvy. O to mi ani nešlo,“ uvedl tajemník, který se odpovědí na své otázky dočkal po více než šesti týdnech.

Nelíbilo se mu, že televizní pozvánka do České republiky se týkala pouze hlavního města. Ostatní zajímavé turistické cíle, třeba i Lednicko-valtický areál, v reklamě nenašel.

Podle Neděly přitom samotná Praha takovou reklamu ani nepotřebuje. „Drtivá většina turistů v Praze stejně skončí,“ konstatoval.