Kurz je určený vinařům 
a zaměstnancům vinařských firem. „Výhodou e-learningu je zejména jeho dostupnost 
a časová flexibilita studia. Zájemci si budou moci nastudovat jednotlivé kapitoly v domácím prostředí a v libovolném termínu. Probíraná budou základní témata týkající se otázek public relations, budování image, reputace a další otázky tohoto složitého oboru v podnikání. Nastudování učiva bude ověřováno testovými otázkami," stojí v popisu projektu, jehož partnerem je i republikový Svaz vinařů.

Navazovat bude praktická dvoudenní část, na níž si účastníci rozšíří poznatky o tvorbu tiskové zprávy, komunikačního plánu a podobně.

Nový vzdělávací program Národní vinařské centrum nejprve dvakrát odzkouší. Zájemci se mohou zúčastnit praktické části už tento čtvrtek a pátek nebo šestnáctého 
a sedmnáctého června.