O volné stavební místo byl velký zájem. „Kontaktovalo nás několik firem, ale nikdo projekt nedotáhl do konce. Pak přišla firma pana Vlka, že tady postaví výrobní haly na motorky,“ uvedl tvrdonský starosta Zdeněk Tesařík. Vlk chtěl podle starosty pozemky odkoupit, obec ale upřednostňovala dlouhodobý pronájem. „Nakonec jsme se domluvili, že po kolaudaci se otevírá možnost případného odkoupení,“ doplnil Tesařík, který je s cenou za pronájem spokojený. Konkrétní částku ale nesdělil.

„Představu o ideálním využití jsme neměli. Pozemek leží blízko rybníku. Proto jsme do smlouvy zakomponovali podmínky, aby byla výroba šetrná k životnímu prostředí. Je každopádně pozitivní, že v obci přibudou nové pracovní příležitosti,“ dodal starosta.
Auta a tříkolky byly vždy podnikatelovým koníčkem. „Když jsem viděl několik zajímavých motoristických projektů, které nikdo nedokázal dotáhnout do konce, řekl jsem si, že se o to také pokusím. A napadla mě tříkolka. Vyrábět jsem začínal úplně na koleně,“ popsal Vlk.

Přestože jeho auta a tříkolky jsou určené především pro volný čas, získat homologace na výrobu je podle Vlka velice složité a zdlouhavé. „Vlastníme globální homologaci ministerstva dopravy pro provoz na pozemních komunikacích,“ pochlubil se už před časem úspěchem Vlk.
Poptávka po jeho výrobcích je vysoká. „Koupil jsem si hned první model tříkolky Streamer. Mám i silnou Yamahu, takže mohu srovnávat, je to úplně něco jiného. Manželka se na motorce bojí, takže když jedeme někam spolu, vytáhnu tříkolku,“ přiblížil Rostislav Jankovič z Podivína.

Podle jeho slov ale není určený pro delší vyjížďky. „Nedávno jsme jeli z Třebíče, zastavili u benzínky a už jsme nenastartovali. Starší modely nemají dořešené elektrické rozvody. U nových už je to zřejmě lepší, pořád se vyvíjí,“ prozradil. Jak ale řekl, parády tříkolka nadělá víc než dost. „Když jedu s kamarády motorkáři, jsou naštvaní, protože mají drahé a krásné stroje, ale všichni kolemjdoucí se dívají jen na mě,“ podělil se o zkušenosti Jankovič.