Mezi kritiky časopisu patří například Poštoran Petr Pláteník. „Aniž bych se chtěl nějak dotknout lidí s hokejem spojených, pořád mi nedochází, proč by o bilanci jednoho jediného sportovního oddílu měli být plošně informovaní všichni obyvatelé města. Zvlášť když se tento sportovní klub nemůže vykázat nějakými výraznými úspěchy přesahujícími náš region," reagoval Pláteník.

Nepochopení zní rovněž mezi břeclavskými politiky, zejména pak těmi opozičními. Luboš Krátký (ODS) považuje tiskovinu za zbytečné vyhazování peněz. „Břeclavský hokej se dá prezentovat i jiným způsobem," je přesvědčený Krátký.

Šestnáctistránkový výtisk pojednává o historii i současnosti hokeje v Břeclavi od druholigového A-týmu až po přípravku. „Hlavním důvodem vydání tohoto materiálu byl upadající zájem o hokej. Návštěvnost klesá. Chtěli jsme představit břeclavský hokej od minulosti po současnost. 
A ještě více jej zpopularizovat. Měl by to být první krok, který by nám měl pomoci vrátit fanoušky zpátky na hokej," uvedl ředitel Terezy Piškula, jenž je hlavním strůjcem časopisu.

Pochopení však příliš nenašel ani u další opoziční strany KDU-ČSL. Její předseda Richard Zemánek marně hledal časové ukotvení. „Myslel jsem, že byl časopis vydaný 
k nějakému výročí břeclavského hokeje. První, co mě zarazilo, byl fakt, že je tištěný na takovém pěkném papíře (křídový – pozn. red.). A že to muselo být drahé," divil se Zemánek. Podle něj by bylo efektivnější udělat menší plakáty nebo nábory po školách.

Kritikům také vadí, že schází informace o vydavateli, kdo texty psal či v jakém nákladu vyšly. „Chybějící tiráž vyvolává otázku, kdo Břeclavský hokej doopravdy tiskl, za jakou cenu a zdali by se v tržních podmínkách nenalezlo ekonomicky výhodnější řešení. Proč město neinformuje o činnosti jednoho sportovního oddílu stejnou cestou, jakou oznamuje věci obecního zájmu?" ptal se Poštoran Pláteník.

Podle Piškuly stála výroba časopisu 59 tisíc korun. Celkem putovalo do schránek břeclavských obyvatel mezi deseti až jedenácti tisíci výtisků. Jedno číslo tedy vyšlo na necelých šest korun.

Časopis s názvem Břeclavský hokej, jenž dostali Břeclavští krátce před Vánocemi do své poštovní schránky, je jednorázovým dílem. „Je to speciální číslo, které určitě nebude vycházet každý rok. Musí do něj být co napsat a co představit. Tento rok tomu tak bylo," vzkázal Piškula.

Obsahově se na tvorbě magazínu podíleli pracovníci Terezy: Zdeněk Petr, který má břeclavský zimní stadion na starosti, představitelé jednotlivých hokejových celků a mluvčí břeclavské radnice Jiří Holobrádek.

Piškula hodlá se svými spolupracovníky v podobných projektech, které mají přilákat na hokej více příznivců, pokračovat i nadále. A už nastínil své další připravované kroky. „Na třetího února plánujeme společnou akci. Chtěli bychom vytvořit divácký rekord při třetiligovém zápase břeclavských Lvů s Hodonínem. Současné maximum je sedm set padesát lidí. V blízké době plánujeme pracovní schůzku se všemi představiteli hokejových klubů," prozradil ředitel Terezy.